Do you know it's christmas time at all . .



Jag har nu haft samma dröm tre nätter i rad. En sån där dröm man aldrig vill vakna ifrån, en sån dröm som man på morgonen när man vaknar inte först inser att det varit en dröm utan man vaknar i tron om att det man drömt var verklighet. Och det kändes verkligen så verkligt, det var precis sådär som det borde ha varit, som det inte var, men som det borde ha varit. Det kändes verkligen som att verkligheten vill spela mig ett ironiskt spratt genom att få drömma om mirakel och allt det som verkligheten a l d r i g kommer kunna ge mig. Nästan som att dom vill håna mig, retas med mig. Men det kanske är så det är. Jag sonar för gamla brott i drömmarnas värld.

Julafton imorgon . Jag har pysslat så de står mig upp till öronen i år. det har varit lussebullar, pepparkakor, chokladgodisar, Egen lingonriskrans (riset hade jag SJÄLV plockat i skogen), apelsiner med nejlikor, julkort, julklappar (hemmagjorda) smällkarameller, jultomtar av flörtkulor. Listan kan pågå i evighet känns de som men imorn smäller det och sen är det bara att planera för nyår då det smäller ännu högre :P . .

Så jag tänkte passa på att önska en riktigt god jul till er alla från mig ;)

120085-14

"The queen of hearts is always your best bet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback