It won't be long -

Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra som jag sa när du ringde idag.

Jag ljuger så bra,  jag ljuger såå bra

Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar, sagt upp ditt hyreskontrakt
och talat om för alla mina vänner att sista kortet är lagt
åh, går du omkring och tror att jag är förtvivlad och bara tänker på dig
och ångrar mig, Hah, det kan du glömma
om du vill veta om jag har slutat drömma och sover lugnt i min säng
åhh, jag önskar du var här nu så att du kunde se att jag överlever utan dig .

Jag kan klara mig själv kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill
se en skräckfilm och sen kan jag somna igen utan dig tätt intill
har min tidning ifred och en säng som är bred så bättre kan ingenting va
jag har allt jag vill ha som jag sa när du ringde idag, åhh jag ljuger så bra!

Du kanske tror att jag ligger här och gråter, men baby där har du fel
man mister en så står det tusen åter, jag går och shoppar och dricker dyra drinkar
och jag tänker bara på mig

Jag kan klara mig själv kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill
se en skräckfilm o sen kan jag somna igen utan dig tätt intill
har min tidning ifred och en säng som är bred så bättre kan ingenting va
jag ljuger så bra

Men ibland är det svårt att vara stark, inte följa sitt hjärta
och inte skicka nåt dumt sms att jag saknar dig så..åhh

Jag kan klara mig själv kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill
se en skräckfilm o sen kan jag somna igen utan dig tätt intill
har min tidning ifred och en säng som är bred så bättre kan ingenting va
jag har allt jag vill ha som jag sa när du ringde idag, åhh jag ljuger så, jag ljuger så braaaaa!


Kommentarer
Postat av: Elinh

tjaaa ja har oxå blogg hära!! ska lägga till dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback