After the thrill is gone . .


Redan söndag?! Hur har detta gått till?
Borde lära mig att ta bättre hand om min lediga tid men What can I do ;) . .
Bara att bita i det sura äpplet och pallra sig upp till jobbet imorgon bitti igen.

Helgen har dock ändå bjudit på lite värt att minnas . Hade en mysig kväll i fredags, som vanligt blev de lite för mycket rödvin vilket visade sig genom lördagsmorgonens bankande huvud. Men man vet att nästa vecka är man påt igen, en av killarna i livabandet som spelade ( bandet som by the way var riktigt usla med få texter och dessutom gjorde dom om alla texter till nånting snuskigt ) Nästa gång hoppas jag på en lite mer Afterski känsla! Iallafall en av dom flirtade hej vilt men usch , lär dig lite ett först :D - -
Det var ganska kallt och ensamt att promenera hem sen men väl hemma lyckades jag med bedriften att kl halvfyra på morgonen proppa i mig 300 gram Estrella Sourcream chips innan jag däckade. kl 9 Blir jag dock väckt ur min bakis sömn av min bror som kommer in och "¨påminner" mig om att om 30 min ska jag köra honom till  hans orienteringstävling!
--------> KÖRA?!!!!!!!!?? AUCH .
Det var bara att pallra sig upp dricka ett glas vatten trycka in ett antal ipren och ett antal tuggummin och sätta sig i bilen . . .
Mitt hjärta bankade i 110 hela vägen dit och hem. . Det blev inte bättre av att Calle i bilen säger, när pappa och jag kör hit på lördagar brukar det nästan alltid vara poliskontroller!
MEN JAAAAAAAAAAAAAA!!

Jag tog mig dock hem, tillbaka till min säng och mitt täcke för att 2 timmar senare väckas av att bror min ska hämtas igen . . . Borde vara dags för mamma och pappa komma hem snart så man slipper detta skjutsande och hämtande :D

Som ni säkert förstår slutade lördagkvällen med att jag till middag tryckte i mig ännu 300 gram chips och somnade kl halvnio.

Idag har det varit fotbollscup hela dagen ( innomhus kan jag tillägga) och imorse när jag stod halvåtta på morgonen och hällde upp mitt kaffe slog det mig att "sanna du e fan för gammal för sånt här" snart kommer dom gråa hårstråna börja visa sig ;D .
Det var kul att spela men det är inte alls samma känsla längre, lagandan som fanns under match mellan matcher osv, nu är det mer att man är där gör sitt och åker därifrån :S TRIST .

hur som helst förlorade vi 4 av 5 matcher och spelade lika i den sista . . riktig elit prestation ;) . 
jag fick iallafall pris för matchens lirare i 2 matcher . . . WOOOOW !! Jaaag !! Brukar aldrig hända!
Fridas kommentar var;
- Asso Sanna jag fattar inte!, du gör aldrig mål och är ganska dålig hur lyckas du alltid få sånna där priser?! Vad är grejjen ;)

Hahha TACK FRIDA ;) . 

Näää dags att sätta sig i soffan och börja räkna ner dagarna tills fredag :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback