Dear God . . . .

What to do with my life? Where is my next checkpoint? Where do I go from here?

jaha torsdag idag skulle jag tro. 23 november? Vilken dag som helst, eller ja det är exakt 3 veckor tills 20-års dagen är här. Men vad är det att glädjas åt? Ett år närmare klimakteriet?
Where exactly am I headed?
Det är inte lätt när det är svårt eller hur är det man brukar säga?! . . .

Lillebror hade tydligen konsert igår. Eller skolan hade öppet hus, lite musikalitet rinner det även igenom honom . . . Han spelade bas till gun' n roses "Don't cry".
Tyvärr kunde jag då inte vara där och lyssna men han var säkert jätte duktig.

Guuuud vad jag skulle döda för lite lussekatter och glögg just nu. . Är det svenskt? Lussekatter alltså?
När man reser och ser nya delar av världen börjar man allt mer sakna allt det där typiskt svenska som typ nubbe och sill på midsommar eller kräftor, fylleslag (nubbe?? ;) ) fula hattar när hösten närmar sig.
När jag tänker efter är det väldigt mycket nubbe som saknas . . Alkolistvarning på det eller??
Nää inte riktigt så illa är de väl men det finns faktiskt väldigt mycket typiskt svenskt som man börjar sakna och framförallt sätta värde på. Tillochmed pepparkakor, jag som hatar pepparkakor ( men bakningen och degen är NICE)
Fast jag hatar de nog inte lika mycket som Sanna gör ;) Därför var det extra kul när hon under straffpoker tvingades äta en hel burk pepparkakor.
Åt du verkligen upp alla? Eller fick du hjälp? Kommer inte ihåg kul var det iallafall. Det är ju tur att man är en sådan mästare i poker ( host host ) att straff aldrig blev tillägnat mig :P . .
Eller? Hum , minnet börjar blekna. Jag minns dock fortsättningen på den där kvällen? Lammkött och blinda människor eller vadå?!
"Vadå, nää JAG såååg ingenting" hahaha :P Bra film iallafall ? Butterfly effect om jag inte minns fel .
Undra  H U R många ggr jag sett den.

Men imorgon är det ju faktiskt fredag, jag skulle kunna skriva att jag ska festa till de lite med ett glas rödvin men faktum är att jag festat till de lite mest varje kväll den här veckan :P . Ibland måste man unna sig själv lite extra !????!!!?? Hhhuummm . .

Weell Time to sleep upp i ottan f´ör den hurtiga upp lite senare för . . . . . mig :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback