I need some fine wine :)


Måndag?! Ja men inte sålänge till.
Börjar redan känna suger efter rödvin ;) trots att jag nyligen såg bildbevis på hur jag såg ut efter ett par glas, blicken ska vi inte ens prata om men usch för munnen, alldeles svart. Men det är väl så man lyckas hålla dom på avstånd :P

Jobbet idag då!? JO en helt okej dag, spelade fotboll med dom på rasten, tjejer mot killar såklart :D tyvärr förlorade vi. . . revansch imorn har jag utlovat! Sen blev jag mästare på biljard!? Status att vinna över 3 st 9 åriga grabbar!? Eller?!

Lunchen var riktigt gammal skolhöjdare dessutom! Jonte du skulle varit bra avundsjuk ;) det var fiskpanetter med gammal hederlig skolsås! MUMS :D . . .
Kvällen fick bli lite träningstid, lyckades springa 7.5 km iallafall så SIMON!!! jag närmar mig! två veckor sen kör jag milen ;) . . .

När är det fredag? Dags att krypa ner i sängen. . . där ska jag ligga tills Prison Break är slut och det är dags att sova för att vakna till en ny dag!

I'm actually doing fine! Who would have figured :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback