I thank the lord for the people I have found -


Fredag! Njeah nu är det väl snarare lördag om än väldigt tidigt . Ska alldeles strax bege mig 2 meter bort till min säng för att äntligen falla i sömn och vakna upp till helg!

Under kvällen blev det middag hos Frida, eller middag och middag vi promenerade till Lilla Rött ( pizzeria ) för att köpa oss en redig måltid ;) . . öppnade en flaska vin och slog oss ner framför tvn. Supermysigt .
Tog mig sedan hem med sista bussen ut hit till bondelandet som går 00.08 eftersom jag är för lat för att ta nattbussen + att jag varit sjuk så känner mig rätt orkeslös.

Det värsta med dom här helgerna är att dom är så nedrans korta, könns som det är fredag eftermiddag å sen vips söndagkväll, men imorn fyller Rasmus och David 20 så det blir lite partajande innan mormor ska firas på söndagen. . . Mycket firande men det brukar väl bli så . . :D
Det är dessutom bara en vecka kvar tills mor och far beger sig mot varmare breddgrader typ T h a i l a n d . Schysst att lämna ungarna kvar här i kylan!
Skönt att slippa allt tjat och gnat dock.

Nu lockar sängen på mig !
Saknar livet med resväskan .
MEn nästa sommar då Emelie!? RIGHT??
EUROPE show us your very best side! And I will give you a taste of my very best side ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback