Nobody knows it .


Hej å hallå !

söndag . tuff shit . imorn är det bara att sätta väckarklockan på ringning igen då för att stapla sig till jobbet .
Helgen har varit väldigt mixad.
Fredags kvällen tror jag bjöd på alldeles för mycket vin . men det var trevligt trots allt. Träffade massa vänner på Pergola som jag inte sett på länge. Hade tidigare försäkrat mig om att katastrofen från veckan innan inte skulle upprepa sig! Skönt! Träffade min gamla fotbollstränare - grymt kul! Vi va väl lika under flötet båda två, okej då kanske mest jag! Men de gjorde det ju så mycket roligare eftersom jag aldrig slutade prata :P Några av grabbarna tog sig sent ill villan för s t r i p p o r !? HUH? men dom kom tillbaka, Pg hade mer att bjuda på ( äkta thing ). Sen träffade jag några spanga busschaufförer som stannade natten i jakobsberg innan dom skulle köra vidare. Dom bjöd på vin! FETT NICE :D -

Efter PG vart de MP! väldigt underskattat faktiskt . riktigt fina lokaler och hyffsad musik! Dessutom var vatten gratis!? För mycket rödvin redan då! ;) Sen hur resten utspelade sig är lite diffust :P Gjorde några smärre misstag i ruset från rödvin, typ skulle skicka sms till min pappa och när jag en timme senare inte fick svar tyckte jag de var konstigt och kollade på skickade meddelande då hade smset tyvärr gått till någon annan som råkar ha ett nummer som är som pappas . . pinsamt? JA!! men jag fick hur som helst skicka om det till pappa och den sista gången vart det rätt . . inte för att han svarade ändå för då hade väl han däckat här hemma i soffan med sin folköl och chokladpåse :P . .

Lördags morgon var TUNG ! illamående, huvudvärk, usch ?! Varför? Aldrig mer tänkte man men vaffäään ett pass på friskis och svettis så. Jag kan medge att detta var mitt första träningspass där jag nog fortfarande var full! Men jag hängde med, trots att jag började se suddigt stundtals och när vi skulle springa kan jag säga att mina löparsteg knappast följde en rak linje!
Kvällen bjöd iallafall ännu en gång på PAPPAS lasagne! inte fredag då heller men åtminstonde lördag. Sen blev det en FET godispåse på det innan jag snabbt slumrade till framför DR lecter i när lammen tystnar. Han är ju för hemsk.

Så idag är det alltså söndag. Valet står mellan en stund i löparspåret, baka en äppelpaj, inte röra sig ur sängen och titta på allt skitutbud som går, åka till kyrkan på 18 + kväll eller åka till friskis på ett Step pass . . Huuummm . . För er som känner mig vet ni nog vad jag väljer?! Jag har aldrig sagt att jag inte är den lataste människan på denna jord ;)

Hoppas eran helg varit toppen!
Nu e de bara rocka på tills fredagen e här igen !
MJAU

 
"- Don't go breaking my heart
- I couldn't if I tried
Honey if I get restless
Baby you're not that kind

Don't go breaking my heart
You take the weight off me
Honey when you knock on my door
I gave you my key

Nobody knows it
When I was down
I was your clown
Nobody knows it
Right from the start
I gave you my heart

- So don't go breaking my heart
- I won't go breaking your heart
Don't go breaking my heart

And nobody told us
`Cause nobody showed us
And now it's up to us babe
I think we can make it

So don't misunderstand me
You put the light in my life
You put the sparks to the flame
I've got your heart in my sights"

Elton John and Kiki Dee 1976



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback