Take me out tonight . .

HELG?

ÄR DET SÅ!? JA!
Äntligen har veckans dagar sakta men säkert lagts bakom oss och helgen är här . Min helg är faktiskt lite extra lång för jag har varit ledig idag. Perfekt tänkte jag, ska städa och fixa allt sånt man inte orkar efter jobb och trista vardagskvällar men dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig :) Men nu räknar jag bara ner timmarna till jag ska få dricka lite rödvin avnjuta en nice middag och se vart kväller tar en.

De senaste dagarna har varit riktiga toppendagar, bortsett från vädret såklart. Men idag har det varit riktigt härligt trots bitande kyla, promenerade en timme och jag måste säga att det blev faktiskt riktigt kallt.
Det trista med den här halkan och snön är att det krävs att man tar sig till någon form av träning som sker inomhus. Springa i halka och kyla tillhör inte mina passioner i livet. Men när jag tänker efter är det få saker som innebär att röra mig som tillhör mina passioner i livet . . . det skulle vara att rulla runt under täcket då ;)
Men annars är det som sagt bra . riktigt bra . Känns som en stor klump lämnade min mage för nån dag sen. har sträckt på ryggen och glöder. Pappa undrar hur det kommer sig att jag strålat i två dagar!? å ja varför är en bra fråga, jag vet inte men vad de än må vara låt de aldrig försvinna. Tillochmed städningen blir en fröjd med lite Elton the classic years i högtalaren och lite nakendans för att riktigt få njuta av mina härligt skvalpande bilringar ;)

Let's go out tonight
I have to go out tonight
You wanna prowl
Be my night owl?
Well take my hand we're gonna howl
Out tonight

Goodbye sweet little lie! Welcome to the hard and unmercyfull truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback