Did I disappoint you? Leave a bad taste in your mouth . .


En trött flicka ska göra ett tappert försök att fylla ut dagens inlägg.
Konserten igår på Engelen var fantastisk . . . hade gamla klasskompisar från gymnasiet som fortsatt med musiken och hade sitt uppträdande igår i gamla stan. Så duktiga, helt fantastiskt.
Det jobbiga är bara hur mycket man verkligen saknar musiken. . Jag skulle göra vad som helst för att få stå där på scenen. . .  kom iallfall hem sent vilket gjorde att jag kom i säng sent så när klockan ringde imorse kl 05.15 var det en väääldigt seg tjej som sträckte sig efter alarmet. Tacka vet jag snoooze :D

Annars finns det inte så mycket att säga . Jag är tom, tom i huvudet, tom i hjärtat.
James blunts låt Goodbye lover med texten I'm so hollow känns läskigt bekant . . . .

Ibland kan det kännas som att man avslutar olika kapitel i sitt liv. Som att allt är en bok och helt plötsligt tittar du i boken och ser att det bara är en enda vit sida. Som att allt tidigare blivit raderat och du står där beredd att börja fylla allt på nytt .

PENNY LANE ON TOUR 1973


PennyLane

Jag är ledsen för att jag aldrig var den du önskade, för att jag inte räckte till.
Det är jobbigt när man tror att man ger allt och sen får bekräftat att det aldrig
kommer vara bra nog, aldrig vara tillräckligt.
I'm just not p e r f e c t . . . .

I so wish I was there . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback