Dream dream dream .

Jag fattar inte att jag aldrig lyckas sova på nätterna! De spelar ingen roll när jag går och lägger mig jag ligger ändå och vrider mig i timmar efter ett tag vågar jag inte ens titta på klockan längre . .  Att arbeta med ungar kräver ork! Om jag inte får sova mer än 3-4 timmar per natt snart kommer jag att störta snart :D

Vad jag vrider mig om? Jag vet inte det kan vara allt från, vad ska jag äta till middag imorn till jag borde köpa nya löparskor eller vad ska jag göra i helgen . . .

Är dessutom ensam denna helg , mamma åker till Kina :P och pappa och bror ska på orientering så om nån vill laga lite härlig middag och spela lite kort och dricka vin på lördag så hör av er . Spenderar hellre kvällen med lite folk än i min ensamhet . . är dock trött på att figurera i Sthlms uteliv. It's f*cking booring. Give me something more!!

Dagens:

"Hennes hud minns dina händer
ett minne fyllt av välbehag
det har hon sagt mig i sömnen om natten
men hon nekar bestämt nästa dag
hennes nekan är intelligent och verbal
men då hon talar i sömnen är hon långt ifrån sval
hon sa
passion av det slaget är en nåd som drabbar få
det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå
det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå
det är en nåd att få sån kärlek och ett brott att låta den gå"

Desperado ? why don't you come to your senses :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback