I'm fucking exhausted

Det var länge sen jag var såhär utmattad, inte ens livet som reseledare då jag jobbade 24/7 (24 timmar om dygnet för dummies) var jag så trött som efter en dag på dagis. Småbarn! Att dom orkar . . . Dom äter med diverse kroppsdelar, dom kissar på sig dom springer, dom skriker dom gråter osv.

Mammas kommentar "du vänjer dig"
Jotack! jag har väl gått in i väggen innan dess ;)

MEN . the big BUT!
jag har ett jobb, inte välavlönat och defenitivt inte någon jobbgaranti men damen på kommun säger att behovet av extra vikarier aldrig verkar ta slut så ser de ut som jag har jobb ett taf framöver. Sålänge jag orkar vill säga iallafall :P

Jag saknar livet på vift, då ingen dag var den andre lik, då du fick ta hand om fulla gäster, griniga gäster och människor som man allvarligt funderade på vart kortsluttningen i deras ( om ens existernade hjärna ) berodde på. Jag saknar nattliga disskusioner med Mikaela , slynan som vet det mesta om mig under den korta tidsrymden av 2 månader. Men bor man nästintill på varandra så :P Speciellt mysigt var det att efter en kväll på ICEBERG! (rockbar) komma hem kl 4 på morgonen, se fram emot en härlig säng för några timmars sömn och istället börja med att snubbla över ett par skor mitt i hallen, skor som jag direkt insåg inte var mina, inte mikaelas och dessutom ett antal storlekar förstora för våra tjejfötter! Därefter tittar jag in i sovrummet då min blick direkt går till en naken liten rumpa som inte heller den tillhörde mikaela ! :D what to do! de var bara att klä av sig och lägga sig bredvid. SÄNGEN bredvid vill säga ;) Hehe fiiinska poojkkkar, eller vad säger du Mikaela ( moj moj )

Jag kom hem för att reda ut, för att jag var redo för livet hemma, redo att satsa på det som ständigt varit i  mina tankar under 5 månader men till vilket pris!? Sömnlösa nätter. I snitt denna vecka har jag kanske sovit 3 timmar per natt. . When will this end?
Kanske är lika bra att jag åker igen. . . . . . . För att komma på nya tankar, nya ideer om vad jag ska göra med mitt liv .

Sanna baby du känner nog igen de här!

"När tonerna klingat ut, när melodin får sitt slut. När leenden blir till gråt och hjärtat slutar slå.
Fråga inte varför jag har inga svar, jag litar på känslorna de e allt jag har. Våga ge, våga se lite mer.
Ahaaa, ahaa , ahaaa, Ahaaa, ahha , Ahhhahaa.
När tårar inte är nåt värt när jaginte har nån kär, när timglaset runnit ut och . . . . . . .
fråga inte varför?! jag har inga S V A R ! jag litar på känslorna de e allt jag. Våga ge, våga se lite mer.
När jag ber, kan jag se, vad jag ger allt jag ger. När jag ber, kan jag se, vad jag ger, allt jag g e r . . . . "

3 takt eller ???

Utan dig faller allt

Kommentarer
Postat av: Cecilia Thorssell

Jag fattar vad du menar... jag fattar precis! Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback