People change, one day you'll be cool . . .

You see sometimes when you're on the tour you meet this amazing people that totally blows your mind away . . for example miss Penny Lane

Förlåt, det låter bra. Glömma? Det vet jag inte om jag kan.
Dom säger att tiden läker alla sår men jag väntar fortfarande.
Jag har inga tvivel längre, det finns inget mer för mig att lista ut.
Jag har betalat ett pris . . . och jag kommer alltid betala.
Jag är inte beredd att sluta fred, jag är inte beredd att backa tillbaka
Jag är fortfarande förbannad som fan och jag har inte tid att bara gå runt i cirklar.
Det är försent att göra allting rätt, jag skulle nog inte ens fösöka även om jag kunde
För jag är fortfarande förbannad som fan, Kan inte få mig själv till att göra det
du tycker att jag borde göra.
Jag vet att du har sagt, - Kan du inte bara komma över det?
Det vände upp och ner på hela min värld och jag tror jag gillar det.
Jag har bäddat min säng och sover som ett barn. Jag ångrar ingenting
och jag drar mig inte för att säga att det är en tråkig historia när en mor behöver
berätta för sin dotter att hon bör hata en perfekt främling och hur fan kan orden jag sa
få någon att skriva ett brev och tala om för mig att jag borde
hålla käften för att mitt liv snart är över?
Jag är fortfarande förbannad som fan . . . . . . . . . . . . . .

Det är lustigt hur människor förändras. Det är ju självklart att vi alla växer upp, blir egna individer, fattar våra egna beslut och på det sätter förändras men ibland möter du människor du aldrig trodde skulle förändras
och inser att den männsika du kände förrut är död. Ja inte ligger den i graven men den person du trodde fanns inuti har liksom blåst iväg och någon ny har tagit plats där inne. Kanske tänker du, äntligen det va på tiden eller så ligger du där på natten och gråter och undrar vart din bästa vän tagit vägen? Ja för förändring kan ju vara både bra och dåligt, både medvetet och omedvetet. Jag vet att du läser det här ;) men eftersom det är en blogg som kan läses offentligt tänker jag inte nämna några namn . . vill inte riskera någon typ av
stämning , min ekonomi är inte stabil nog för det --> at the moment? Jag vill bara säga att du kanske inte alls ser dig själv som förändrad men för mig är det en helt ny människa från den dagen som han krossade ditt hjärta. Jag visste det inte då men nu ca ett halvår senare är jag glad att jag skickade det där meddelandet om att jag sörjde med dig. Det var en impulsgrej, inte för att jag inte menade varje ord jag sa men det öppnade upp någonting som aldrig riktigt funnits tidigare. Det gav oss chansen att reda ut saker, lägga det åt sidan och för första gången bli riktiga vänner. Iallafall hoppas jag det. Det var en förändring jag för 2 år sedan aldrig trodde skulle ske, men det gjorde det och jag är göad för det. Förändring behöver som sagt inte alltid vara dåligt, kanske denna nyfunna vänskap också krävde någon typ av förändring hos mig själv det vet jag inte. Det är ingenting jag själv tänkt på men kanske var det så. Hur som helst är det helt fantastiskt hur livet formar oss, det lärde mig också att det är aldrig försent . . . . det finns ingenting som är gjort som går att göra ogjort men med hjälp av lite medkänsla och öppna armar kan man lyckas lägga det allra mesta bakom sig och istället fokusera på allt nytt fantastiskt man kan uppleva tillsammans.

Ibland i livet kan det också hända att man stöter på dom mest fantastiska människorna, kanske av en slump men ibland kan jag inte undra om det var förutbestämt. Det kan kännas som att det nästan är taget ur en film. När du träffar den här fantastiska människan kanske du dock inte alltid inser till en början hur fantastisk den är vilket gör att du tar saker för givet och när du väl förlorat det så inser du att du kommer möta få människor igen som kan mäta sig med honom. Så en uppmaning, fundera kring människorna i erat liv. . kanske har ni utan att ha tänkt på det mött någon som ni vet att världens bästa men att ni kanske inte riktigt visat det på det bästa sättet. Håll hårt i dom, dom växer inte på träd och försvinner dom är det eran förlust inte deras. Varje sång har sitt slut men det är ingen orsak att inte njuta sålänge den varar.

*Det kommer ta tid, I'm gonna make it up to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback