Time to get away

120085-5


En redig kvinna i uniform . sexigt va :D , saknar det som fan . . att få ta på sig sin otroligt illaluktande tajta lilla ostrykna skjorta sin alldeles för lilla kjol som satt åt kring magen och som inte ens räckte ner till knäna :P
Har suttit hela dagen och bläddrat i resebroschyrer, nu jävlar ska jag spara pengar för nu vill jag ut och resa . . . .  Jorden runt, Europa runt, allt som finns vill jag se, vill jag få ta del av. Kanske blir det dags att snart igen ta på sig sin uniform och det påklistrade leendet :P . .

Ska snart börja laga lite mat innför kvällen, mysigt med lite sällskap i ensamheten här i huset. Har haft en ruskig huvudvärk hela dagen från gårdagens rödvin! Men det är ju så gott! H i m m e l !
Fredag utan rödvin är ingen fredag. . Så det e bara påt igen vettja.

Får se hur middagen ikväll slutar . Att vistas i köket är knappast min starka sida men fint ska de va .
Igår hade lillebroder dessutom en flicka som stannade över natten för första gången någonsin.
Creepy. hur gammal är han egentligen? för mig kommer han alltid vara 6 år ungefär. Fast de e lite svårt att intala sig det när han blivit ett huvud större. Jag vill också vara 15 igen! NU! Ta mig tillbaka till gymnasiet, till musiken, till kärlek och glada dagar . . .

Stop crying your heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback