come closer -


Söndag, kvällen ska spenderas på hemköp . måste inventera med fotbollslaget.
känns trist att avsluta en sån härlig helg på ett så tråkigt sätt. . . men vad gör man inte för sitt lag : ]
på tisdag ska vi förresten ha riktig match. kl 20.00 på graninge är det viktoria cup slutspel.
vi är det "sämsta laget" som fortfarande är kvar i cupen. Resten är bara division 3 och uppåt.
Inte för att vi har en chans att vinna men det ska bli jävligt kul att få spela riktig match. det är efter en sån match är man ger allt och verkligen får känna att man lever när adrenalinet pumpar ut i varenda liten muskel -

har haft en jätte härlig helg.
efter träning i fredags blev det tequila och vin hos frida. som vanligt lyckades jag få i mig bra mycket mer tequila än alla andra och väl på Mp blev jag bjuden på diverse drinkar från nån kille så alkoholhalten i mig blev helt enkelt för mycket vilket visade sig i form av diverse uppkastning (i taxin dessutom).
Emma tyckte dock att vi borde få rabatt eftersom taxichauffören "fått hennes kompis att spy"
haha men vi fick ingen rabatt tyvärr :)
däckade gott i Fridas king size och vaknade med en fruktansvärd huvudvärk. samma visa varje gång
"jag ska aldrig dricka igen" . YEAH RIGHT!
spenderade sen 5 timmar på fridas framsida i solen och fick ännu lite mer fräknar i mitt redan fullfräkniga ansikte.
tog en välförtjänt lunchpaus på lilla rött och tryckte i mig lite parmasallad - mums-

lördagkvällen var fest hos mats ,
dryga johan raggade stenhårt och talade om för mig vilket otroligt privilegium det var för mig att få bli raggad på "by him" . usch . . . killen har ju iallafall självförtroendet men sånt går inte hem hos mig så efter ett stort NEJ TACK
åkte jag hem och sov gott i min egen säng. . .

Idag ? ja?
njutit av solen helt enkelt .
så som det ska vara !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback