Fcuk -


fan att Sweden rock ligger det datum det gör -
är redan uppbokad på diverse studenter då och kan inte åka :s
goodbye to aerosmith , scorpions T h i n L i zz y , white lion , skid row , iced earth -

men helloo OZZY ;)
det får helt enkelt bli hultan istället . jag ska vara läääänst fram på Hultan ! måste bara få lite ledighet kan bli problem men hm . sjukskrivning?
nää sånt får man ju inte göra. .  måste lösa de på nåt sätt.

helgen ska tydligen bjuda på kanonväder så imorn får det bli grillning här hos mig med lite vin och skitsnack, avrundar kanske på PG med lite livemusik och fest.
sen är det träningsläger i helgen på hemmabanan järfällavallen! wihuuuu! men bara på lördag sen på söndag börjas det med öldrickandet och slutar inte förrän på torsdag ,
länge leve rocken


image30


if you want it come and get it  -

kommer du ihåg? en vintertid? en sommartid?
nej , vissa minns det man vill minnas . det man väljer att minnas .
vissa väljer att minns allt det dåliga andra väljer att minnas allt det bra.
jag är en sån som minns allt bra, allt positivt allt sånt som är värt att ta med sig att hålla fast vid på sin resa i livet. ingen idee att tänka på det dåliga som varit, dåligt går alltid att ändra sålänge man minns och håller liv i allt bra i allt det fantastiska.
jag vill minnas all glädje och jag förstår inte dom som väljer att endast minnas sorgen, besvikelsen eller brutna löften.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har jag börjat läsa blogg igen och skriva,hahaha! Nu är jag tillbaka, mohaha! Puss ses imorn!

2007-04-12 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback