För jag e starkare än du - -

de har jag lärt mig nu . . .


Är heelt slut. . efterfesten inatt tog aldrig slut så klockan halvelva vinglade jag hemmåt för att hinna träffa karro och annica innan karro skulle tillbaka till Uppsala.
måste säga att gårdagen eller natten kanske är mest en oklar dimma. . . vi grillade och proppade i oss en vääldans massa mat ( så mycket minns jag ;) ) Ida (vår mästerkock) var en hejare vid grillen.
därefter blev det mer och mer alkohol och kvällen blev till natt, natten till gryning och gryningen till förmiddag.
man kan säga att min kropp nog är rätt förgiftad efter helgens bravader -

men det har verkligen varit supermysigt att grilla två dagar i rad, hemmafester är alltid dom bästa även om fredagen även blev ett besök på PG och sen till MP där både Mats och Kim däckade i varsin stol.

Johan var så rolig igår, inatt, hm ja nångång. han kom och frågade "sa Mats att du var snygg igår?" hahah ja svarade jag. då skrattade Johan och sa "å så svarade du - men Mats är du full eller?? och sen drog du . . .
hm jaa de stämmer nog ;) .  .  . mats är så sööt så, fast kanske inte dyngrak i en stol på Mp . . .

juste min cykel blev snodd i fredagsnatt också på lilla hundens gränd så om ni ser en blå hyffsat ny cykel (ingen värsting modell) nånstans i skälby såhojta till, jag vill gärna ha tillbaka min cykel.

jag borde nog försöka komma i säng rätt snart med tanke på att jag hoppade sovandet natten innan ;]
vissa har ju faktiskt ett jobb att gå till imorgon (suck).
fast snart är de ju valborg! 4 dagar ledigt bah sådär . . . lite påfyllnad på bankkontot skulle ju inte vara helt fel det heller . . :]
Vart är festen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback