New bikini


lagom till detta härliga sommarväder vi fått i två dagar har jag äntligen inhandlat en ny bkini.
det sved litegranna i plånboken men den e grymt fin ;) ännu finare kommer den att vara
år 2009 :] jag satsar på en vältrimmad kropp tills dess . . . så har jag lite tid på mig tänkte jag,
ingen ide att ha bråttom, varför stressa liksom :] . . .

image49



uppdaterat 19;22
måste bara kopiera ett sms jag fick under tiden jag satt på personalmöte

"hej älskling..måpste få säga vad jag tänker på..det e nåt speciellt med dig..något som gör att jag alltid kommer älska dig..jag har sålänge vi varit vänner känt i mitt hjärta att vi hör ihop på nåt vis..jag vet inte vad de e ..men jag känner att alltid varit meningen att vi ska vara vänner..älskar dig!!"

en lite tår föll nog allt ner från kinden.
my precious. . .

Kommentarer
Postat av: annica

vad snackar fröken om? hon är ju v a c k e r!
sluta underskatta dig själv sanna, för du är verkligen ursnygg. och det vet du innerst inne också ; )
puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback