14 again on traineeee camp :D


Sedär! KL är 22.38 och jag har fått mig lite tid över och ska berätta lite kortfatta om helgen som just passerat.
För det första vill jag meddela att det var min riktigt helVITA helg sen ja, november 2006?
Usch, men nu i helgen lyckades jag faktiskt hålla mig borta från både läsk, alkohol och smågodis!
att jag sedan proppade i mig enorma mängder cocostoppar och yogurtdraperade cashewnötter låtsas vi inte om.

Ja, den givna följsfrågan blir såklart, varför nu? varför denna helg? sista helgen på semestern osv.
Jo min underbart älskade tränare (host host) hade kommit till insikt med att sommaren kanske inte har bjudit på all för mycket träning och dessutom kanske istället lockat med frestelser som grillar med feta såser, nybakat bröd, desserter, chips med dipp, godis och såklart WAY to much Wine!

Så det var dags för träningsläger! Jihaaaaaaaaa . . . Fredag eftermiddag bär de av.
Träning fre , 2 pass lördag 2 pass söndag där utöver teori och lagsnack!
Kroppen är helt paj, spelade dessutom första matchen för höstsäsongen IDAG! med endast en dags vila,
nu ska jag nog mest bara ligga i min säng i ett par dagar. . tycka synd om mig själv, äta godis och vältra mig i sorger! :D

Nu tänkte jag iallafall koppla detta till min rubrik!
träningslägret var bortsett från träningen ;) sjukt kul! T ex fick vi uppleva ruset av att vara 14 igen.
grymt underbar känsla i maggropen även om det bara var för nån timme.
En av mina vänner i laget (jag kan meddela att hon är några år äldre än mig och mamma till på köpet) hade lite ångest över det här med att avstå alkohol och diverse beroenderamkallande ämnen och produkter under en HEL HELG :D och hade laddat med survivalkit ! (bild kommer)

Fredagkväll 23:00
Sanna, Frida, Ida, Ullis och Marre "går på promenad"
Marre har smugit ner diverse delar av sitt survivalkil i fickorna. . . ´Där finns tuggummi, Extra drops och våtservetter!
I ena fickan smyger hon ner en cigarett och ber i panik om en tändare.

Runt husknuten smyger vi och Marre visar sitt gamla "pinntrick" där hon tar två pinnar som hon bildar som ett Y för att placera ciggen därimellan och hålla i pinnarna. Allt för att slippa lukta om fingrarna!
Redan här ligger jag nästintill på marken och dör av skratt. Jag fick till uppgift att hålla utkik så ingen av tränarna skulle få för sig att komma efter!
det börjar med att hon inte får igång tändaren (hon lånat) och blir grymt förbannad, det visar sig dock att den var barnsäker och med lite hjälp från Frida får hon tillslut eld på skiten! ;)
som jag skrattar, önskar nästan att man kunde få bli 14 igen for real! Allt var så okomplicerat då.
Mitt i vårat 14års rus får vi för oss att vi ska smyga runt huset och knacka på allas fönster för att sedan ducka och springa därifrån i ett ljudligt fnissande.

Att expressens horoskop Författare HERR VESA dessutom skulle förgylla denna träningshelg till nya höjder det är en helt annan historia!


image73


Survivalkit!!

image75


hihihihi


JUSTE! ---> blue_bird ! du e söt du ;) .
jobbigt att vara smart

mest spelade låten for the moment by the way; Scissor Sister - lights (jävligt skönt gung i den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback