flashbacks -


Satt i bilen en väldigt kort stund idag, minns faktiskt inte ens varför jag satt där eller vart jag var på väg (dooonie darkoo spookie) skitsamma , på radion spelade iallafall Hellacopters - toys and flavours .
Sjukt länge sen jag hörde den .  .  . fick en massa gamla flashbacks från grönan under mitt första år på gymnasiet, vilket idag känns som evigheter sedan när man stod där i myllret av människor och diggade till , ja juste precis
H e l l a c o p t e r s .

det börjar bli lite höst i luften också, jag vet inte om jag gillar det eller inte.
eller jo , jag gillar det , hösten alltså. den där tiden när luften är frisk, lite kylig men ändå inte kall.
man kan få burra in sig i en snygg oversize cardigan och gömma sig under en snygg vit stickad mössa.
jo nog gillar jag det.
sen är jag en sån där som förknippar årstider med människor, känslor, minnen.
det räcker med en lukt, eller en temperatur ja U name it, så bara fylls hela kroppen av välbehag, eller obehag.
beror ju på vilka minnen som tränger sig på.
Idag var en sådan dag, det var liksom höst i luften, jag tror att jag tyckte om känslan som pirrade sig genom kroppen men jag önskar att den aldrig hade dykt upp.

Jag säger som min kära vän PG - "å här kommer alla känslorna på en och samma gång, ja här kommer alla känslorna på en och samma gång"


Juste på torsdag är det till att återgå till jobb. Det känns bra, no more slackar sanna .
puss

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback