Nästan vit helg IGEN! -


Jag är tamefan imponerad av mig själv,
efter förra helgens träningsläger med absolut avstånd från allt som innehåller ynka lilla mängden alkohol hade jag nu laddat för en riktigt festhelg , men ibland blir de inte som man tänkt sig!

Fick en fin inbjudan på facebook angående the arks konsert på grönan och tänkte att de vore ju fett Naaaaj,
så fredagkvällen spenderas först i gräset bland allt Poooooo, (bajs) med veåra bästa vänner getingarna. Det dracks vin och åts diverse medhavd mat så som baguette ost eller för vissa andra -- MCdonalds ! Dorks!
Inne på grönan var det grymt med folk och Jag började nästan gråta när jag såg toalettkön. Jag hade så ont i min over the top fyllda kissblåsa att jag hade svårt att ta ett steg framåt och så denna oäändligt långa kö. varför ska alla vara kissnödiga samtidigt?
KOnserten var grym och det blev en hel del dans, skrik och arga mammor. Vi lyckades liksom stå precis på den plats som alla andra människor på grönan ansåg att man skulle använda som passage så de va ett jävla spring.

Efter extranr och farzi fått simon att köpa henne en jätteballong skulle vi bege oss vidare men innan det var vi ju tvugna att stanna till på dansbanan och dansa lite bugg och foxtrot. verkligen underskattad. hade mycket trevligt med min danspartner Johään som hela tiden påpekade att "han inte kan dansa" . det var kul iallafall!
Tog båten i nattmörkret över till söder och hamnade på underbara bar. Fett mysigt, ett glas rödvin senare och vi knatade till södra station för sista tåget hem.
Jag åkte dock bara en station till centralen och hade lyxen att få sällskapa hem med min bror :P

lördagen var riktigt seeeg och slutade med en bilfärd till Bro där jag och annickyy drack alkoholfria drinkar men väldigt goda och fina gjorda av den ultimata drinkblandaren maggie. tittade på wieerdoo fiilm och såg sängen rätt sent på natten men vaknade DOCK utan huvudvärk !  stolt !


image77

picnic på djurgården - - söta vänner


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback