Vad händer? :P

Torsdag eftermiddag, gulddagen. Slutar redan klockan halvtre och det är helt underbart :P
Vad som också är underbart är vädret! Inte så kallt och sol!
Inte nog med det är det fredag imorgon när jag vaknar vilket betyder att efter jobbet är det fritt fram att korka upp vinflaskan, träffa vännerna och njuta av livet. För livet är ju allt det som är utöver jobbet :P

Nädå så ska jag inte säga. . . Jag har det jätte bra där jag är och varje månad fylls bankkontot på så jag har råd att leva på helgerna :D

Imorn blir det alltså avskedsmiddag för Stina som bara ska lämna oss allihopa och dra utomlands 3 månader! Avis? Svar: JA!
Så de blir middag och vin (iallafall för mig) hemma hos henne, ska bli kul att träffa alla andra som ska dit också. Känns som det var rätt länge sen! Sen blir det The HOOD!
Haha stadsbruden Karro som knappt rör sig i våra områden ska äntligen få följa med på en utekväll i LE JAKOBSBERG! :D
Först Live musik på PG å sen lite dancemoves på MP
Kom ihåg dock: --> Jag dansar aldrig nykter!



Hittade en gammal låt på datorn som jag fick av Erik nån gång på gymnasiet.
STEEL - Say goodbye to love.
Lite nostalgi med många minnen från gymnasiet när jag lyssnar på den.
Jag blir dessutom lika förundrar varje gång jag lyssnar hur killen som sjunger överhuvudtaget kam sjunga tonerna som han gör. Dom e typ GRYMT höga!!
Schysst rocklåt hur som helst och fungerar än idag . . . :p

Nä nu ska jag lyssna på lite TINGSEK och städa mitt rum!
- dags att ätta flaskan på kylning -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback