Valentines day finally over :]


ja igår var det alltså alla hjärtans dag, för mig var allt bara en suddig dimma. Låg i 39 graders feber med spyhinken nära till hands.
ja visst är det ironiskt att man blir super super sjuk mitt på alla hjärtans dag, hann aldrig ens uppfatta att det var den dagen. Skönt det eftersom det är en av få dagar jag alltid bojkottat vare sig jag är singel eller taken . . .
'Det är ju knappast så att man tycker extra mycket om en person bara för att de e den 14 februari varje år.

Visa uppskattning andra gånger istället.
Jag har dock en gång fått en väääldigt bra alla hjärtans dag present,
fick en skiva som jag tjatat omi flera månader men som inte gick att få tag på varken i sverige eller från USA men så hade nån letat upp den och gett den till mig.
Sånt tycker jag är helt okej, det visar på mycket mer än ennallebjörn eller gelehjärtan . . .

Well dags att lägga sig och spy lite i sängen igen . . .
Denna sjukdom gör dock att jag måste hålla en vit helg i helgen1
Imponerande det blir min andra i rad då . . :D

Får se till att fira det ordentligt helgen efter istället!
MWUA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback