Worried Soul .


Jaha då var det bekräftat, efter ett par månaders sömnlösa nätter har jag nu endast 20 år gammal drabbats av magkatarr! Å fy fan vad ont de gör.
Those pills I've got better help!!!!!

Helgen var dock utöver värken underbar . . . :]
Har mest ätit hela tiden ;) känns de som iallafall . . och gott har jag ätit . och mycket . och gott .
mums vad mat är gott!
Sen var lördagkvällen inte att förglömma med 4 timmars live jazzband som lirade medan vi dansade foxtrott.
Temat för helgen : Känn ingen oro

Vad som än ororar dig nu är det bara en liten fis i det störra sammanhanget , dvs ditt liv . Så sluta oroa dig det finns så mycket bättre saker att lägga din energi på : ]

OCh det är precis vad jag tänker göra nu . . och på frågan om jag äntligen är fri?! Så är svaret; JA!
Äntligen, det var så skönt . det betydde i n g e n t i n g . . .


Dagens fundering?!: varför är ni så tråkiga!? . .

-- tåls att tänka på .

Time to sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback