Sun, :D


åhh idag fick vi äntligen se lite sol igen,
fan va trist det är dagar som igår. . då regnet aldrig slutar falla. . .
vi hade det dock rätt trevligt hos Emma ändå, lite fuskvärme bara så stod man sig kvällen igenom.

idag åkte jag till outleten för att titta lite, hade tänkt att spendera sista pengarna denna månad, det är inte mycket kan jag säga!!. men FYFAN! vad med folk säger jag bara. Jag tror ALDRIG att jag sett så mycket människor på Ikea och outlet någonsin som det var idag. varenda liten parkeringsplats på hela IKEA parkeringen var upptagen, letade i 20 min innan jag hittade en på outleten . . h y s t e r i !!
Vad är dealen ? ;)

införskaffade mig iallafall en jättesöt klänning som är alldeles för kort enligt alla utom mig mätt, dvs gå i den men SITT inte ;) . . den var iallafall FRÄN ( ord jag diggar men som sällan används! )
5 nya skivor fick det bli också så man har nåt att sätta i spelaren under lata semesterdagar. .
Pearl Jam , Neil Young , Gary Moore, Europe och Whitesnake - B R A S K I T !

Tog en sväng förbi Tuula för att reka lite bilder från deras midsommarfirande eftersom jag var för fullyyyyför att ta mig dit ;) , tittade lite på bilderna från föra veckans lillördag när vi söp hemma hos dom.
Blir förövrigt favorit i repris på onsdag som kommer! Be there or die ;)
Sen skulle hon ha deep talk och jag drog mig hem till altanen, cola lighten och en schön bok. Njöt av solens varma strålar och lite Whitesnake i öronen.

Efter en suverän middag med mig själv till bords promenerade jag upp till hemköp.
Mor ska åka bort i veckan och jag kände att de behövdes inhandlas mat till mig eftersom jag har en känsla av att kylen kommer vara rätt toom!
Allt gick jättebra, kände mig nyttig med mestadels frukt och grönsaker även om en och annan godsak smög sig ner men sen där, i kassan, när man nääästan! nått målet - då hänger dom där, dom små frestande lapparna.
Efter en hel veckas uppehåll med hjälp av Onico (jävla fibrer från majs) har kännt mig grymt nöjd, slutade det med att jag i sista sekund huggar tag i en göteborgs rapé !
Skämmes tamefan! Jag är en SVAG MÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Well . Livet går ju vidare, nya tag nästa gång :]

image57

            


Dags för lite vin på altanen tror jag :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback