för jag har solsken i mig -

klockan är strax 3 , har slutat och ska njuta! av väder och vänner . . .

vi hade kalas på dagis :P ätit massor avglass och kakor - tänk att det bara är MARS !
ska iväg på picnic nu , mums . sitta ute och äta ännu mer onyttigt och riktigt frossa i dessa underbara tider -
kommer till 90% säkerhet få fast tjänst på jobbet till hösten vilket innebär att lilla jag, lilla sanna kommer stanna här i Järfälla ett bra tag framöver så får alla ni som känner mig också se till att hålla er här ;) -

sitter här och lyssnar på obsession  och diggar mina höfter ;)




image21


schöön bild från kvällen efter sista examen i spanien förra året! s a k n a r . . .
solen får en verkligen att minnas alla slitsamma och händelserika dagar borta i Santa Susanna .
fan vilket röj vi hade!
jag sitter där i mitten av bordet med en stor öl och tequila brickan framför mig. för dom som kan se de så är alla tequila uppdruckna och av mig dessutom .
hade tequila race! . . . det var riktigt naaaaaj . . .

har dessutom helt fastnat på låten cara mia med Måns från melodifestivalen!
det är en grym partylåt , kan dansa till den om och om igen -
the ark var också bra men måns låt är verkligen d a n s och gläjde

Who's gonna love you?
Who's gonna take my place and stand by your side?
Kiss you and hold you
Console you when you cry

I'll always love you, I know
Baby, don't go

Come closer, cara cara mia
cara cara mia, love is all we need
I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia
You're the one for me
when someone loves like i do
Dreams can come true
So tell me, tell me now
Oh, cara cara mia, cara cara mia
How can you leave me now?

Make me believe you
So hard for me to understand what went wrong
I've been so certain
Our love was always strong

Baby, we can't move apart
You're breaking my heart

Come closer, cara cara mia
cara cara mia, love is all we need
I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia
You're the one for me
when someone loves like i do
Dreams can come true
So tell me, tell me now
Oh, cara cara mia, cara cara mia
How can you leave me now?

We can be happy again
Don't you feel that It's burning inside, burning inside?
We can't give up on each other
I want us to try
Before we say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback