Under the bridge -


Jaha, söndag eftermiddag och måndagmorgon känns skrämmande nära.
vill inte, nån gång ska jag också skaffa miug ett glidarjobb, där jag kan sitta och filosofera, dricka kaffe, prata timmar i telefon med mina vänner, yeah U name it :P

I fredags fick jag iallafall massage för att rehabilitera min rumpskada litegranna och tro det eller ej men det är faktiskt mycke bättre känner knappt av det alls längre.
sen blev det en sväng till Frida och sen vidare tillk kenny i sumpan. Lite vin, lite sällkskapsspel, en trevlig kväll helt enkelt. På vägen hem hamnade vi i feta poliskóntrollen och Emma höll på att behöva betala 1500 i böter då hon inte hade bältet på men polisen var snäll och lät de va. 1500 spänn!!! JESUS

lör morgon blev en helförmiddag hos frissan, klippa, klippa, klippa.
tittade på B-lags matchen, tyvärr torsk och sen en snabb fix innan det blev hem till maggie för lite avskedskäk och vin  , MUMS , men kvällen var inte slut där.
emelie kom förbi och vi drog till Frida och snackade skit och förfestade. efter 2 flaskor vin och jävligt rund under fötterna drog vi till utekompagniet. Kenny och grabbarna körde helrör och vi mest bara drack.
tjejerna drog sen vidare till the Bank men av personliga skäl så valde jag att stanna kvar själv där jag var.
kom hem till Frida på morgonkvisten för att däcka ett par timmar på soffan.
Sen vaknade man GRYMT hungrig så de fick bli Lilla rött för bakiskäk och frisk luft.
Nu är tyvärr helgen slut, veckoångesten har börjat och jag längtar redan till fredag -

VI SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback