50 års kris eller dominoeffekt?

Jag förstår inte, nu ska alla helt plötsligt separera och jag pratar inte om kompisar som hållit ihop ett par år som plötlsigt gör slut.
Nej utan människor som spenderat hela sina liv tillsammans, skaffat barn hus och blivit gamla.

Mamma och Pappa började att berätta att dom ska separera. Vilket var en total chock. Dom som alltid varit så lyckliga och passat så bra ihop.
Sen kom beskedet ett par veckor senare.
Mammas bästa vännina ska också separera. W i e r d - är det 50 års kris dominoeffekt eller helt plötsligt en insyn i att man vill något annat i livet efter att man passerat 40.

För mig gör de inte jätte mycke, men de e klart de känns konstigt att inte ha sina föräldrar sovandes i samma sovrum längre. Men bara dom är lyckliga. Men trenden visar på detsamma. Det är få nuförtiden som håller livet ut.

Jag tror jag vill hålla livet ut med någon jag vet bara inte vem än. . . Men de måste finnas nåt djupt där inne som talar om att det är de här du väntat på hela livet.

Igår var jag så sjukt trött att jag kämpade i 5 långa timmar med att bara hålla ögonen öppna. trodde jag var på väg att bli riktigt sjuk. men la mig tidigt och sov sålänge jag abra kunde imorse. Hoppade frukosten vilket jag A l d r i g brukar göra då de är mitt bästa mål på hela dagen. Men de gjorde jag och köpte en dubbelmacka på ica som jag tryckte i mig å sen 2 koppar kaffe direkt när jag kom till jobbet -
Nu har vi systemfel på datorerna så kan inte jobba. Får bara telefonnr till alla som ringer å ber att få återkomma när vi får igång systemet. 1½ timme har vi legat nere nu och än har jag inte sett några resultat på att vi kommit igång.

Hade en högst erotisk dröm inatt. OM MIN CHEF -
C r e e p y -
Inte för att han är gammal , han är som jag å ser bra ut men USCH . . . hoppas inte de upprepas.


Hej hOj


Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahahahahhahahahahaaaaaaaa

2008-11-06 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback