IDOLAT mig själv -

hahaha , jag har idolat mig själv,
Se så roligt man kan ha med stylingprogram på internet - söt tjej!!
hahaha




I söndags när min söta mamma kom till mig för adventsfika (fick två jätte söta julblommor modell mini) s¨å hade hon även med sig en matlåda med färska räkor som blivit över från i lördags och eftersom hon skulle vara borta hela veckan skulle dom bli dåliga i hennes kyl så hon gav dom till mig ! SNÄLL!

Iallafall igår kväll skalade jag dom för att laga lite pasta med räkor och fetaost.
Jag skojjar inte när jag säger att färska räkor med rom måste vara det godaste som finns.
Det är HELT GALET gott -
Så om ni någonsin vill bjuda mig på en dejt så kan jag varmt rekommendera färska räkor, nedkylt vitt vin och rom.
Då har ni nog fan mer än halva inne. Kanske inte hela men säkert minst 4/5 inne -
I just Looooooove it !

Well . AW idag eller vad?!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback