Ikväll smäller det !

Så var det äntligen den 4 Dec och sir Elton John han anlänt till Sverige och Stockholm.
Man kan inte beskriva mig som så mycke mer än helt lyriskt u p p r y m d . 
Jag har avgudat denna mans 70-tals skivor i många år. Det finns inte en låt jag inte kan inte en sångtext jag inte kan.
It's  Awesome, och nu s ka jag äntligen se honom.

Men han får fan INTE spela några gamla 80-tals stänkballader som skriker "kommersiellt bullshit"!
Iiihhh. . . jag är som en fnittrig tonåring. Lite som jag var innan min första Backstreetboys konsert i Solnahallen ( SOLNAHALLEN??!) kanske inte ett av världens största pojkband på den tiden.
Jag var typ 11 år och satt på pappas axlar. Me <3 Nick Carter.
Hemska hemska tanke. Nuförtiden är det mer killar som Billy Crudup som är min stil.

       VS                      

What can I say?! hahah

Lite Pic på Sir Elton måste också in ju -




                 






Some real pictures will be presented tomorrow -

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback