Jag suger på Uppdatering!

Heej,

Förlåt alla ni som ändå försöker läsa nån typ av skit i den här högst (o)seriösa bloggen.
Vet inte ens näär jag jag skrev senast men det har väl hänt ändå antar jag . Typ har jag blivit gammal och grå.
Hela 22 år har jag hunnit fylla. Fick en fin middag hos min pappa, Fiskgryta med saffran var riktigt mumsigt. Fick en dammsugare och ett strykjärn + strykbäda. hahah efter ett halvår kan man äntligen dammsuga i sin lägenhet :P GROOOSE - nädå. men jag slipper låna min stackars pappas dfammsugare varje gång jag ska göra det lite fint hemma.
Frida den stackarn ligger på sjukhus för magsmärtor och ingen vet vad det är :S så många tankar går till hennes hälsotillstånd hela tiden:S - Jul på sjukhus e ju mardrömmen. Eller för mig är sjukhus alltid mardröm . . usch usch. 

Förra måndagen hade jag mys med järngänget. Jag björnen och Elsis kollade på Sunes Jul, Mysteriet på Greve Holm och Primal Fear. Frossade i chips och dipp och godis samt vattan ;) Vi skippade den fylla vi så fint lyckades med förra gången vi hade partajmys hos mig. 

PÅ onsdagen firade jag och min bejbi födelsedag på Thailändsk restaurang vid Zinkensdamm. Alla bästa vänner var där, tack för uppvaktning och presenter . You know you rock my WORLD. 
Restaurangen överaskade också oss med att bjuda på dessert. Deras hemmagjorda mangosorbet var ljuvligt god. 
Fredag skulle bli tidig hemgång men slutade med AW med Elsa, vilket alltid är lika mysigt. 

Nån gång under veckan smög sig lite halsont sig på och från fredag började rösten försvinna. något kunderna på Willys fick lida av i lördags när det var dags att gå upp kl halvsju en lördag för sitt andra jobb. 
Dubba jobb är inte alltid så roligt. Tog mig dock igenom en heldag i kassan med taskig röst. 
Kvällen blev det PG MP! 
OJOJOJO det måste varit evigheters evigheter. Man saknar den gamla tiden litegrann men vad gör man , jo man åldras och PG är ett minne blott. 
Såg mina grannar där som är typ 2 öpplen höga och som jag trodde var 12 men tydligen nyss fyllda 18 - !!!

Söndag finally lite (obeservera liite) sovmorgon. Dags att julstöka. Städa städa laga lite mat. 
Minijulafton med Sanna. 
Fick en MIXER! I'm happy jag kan äntligen göra drinkar och mina älskade smoothies. 
VAr förbi pappa en snabbis och lämnade mina paket samt den mat som jag hade i uppgift att införskaffa till vårat julknytis. Åker direkt till pappa efter jobbet imorgon för uppesittarkväll och provsmakning av Julskinkan! MUMS :P 
Längtar R e d a n - 

Ibland är dom presenter man inte förväntar sig dom allra bästa . 
T ex när jag kom till jobbet på morgonen den 15 låg det två chokladkakor (lindhts mörk choklad med seasalt som är att DÖ FÖR ) samt två nagellack . Snacka om förvånad och GLAD . . . min bitch elsa vet allt vad jag gillar,
Thaanx cutie - 

Vi ses på juldagen!
Be there or DIE !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback