Glasögon, Träningskort, Lön och nedräkning till HELG :)

Snart har halva torsdagen gått också och officiellt kan man nu börja räkna ner till helg.
Igår var jag äntligen hos optikern efter diverse veckor med huvudvärk och dimmig syn.
Det visade sig att jag är översynt samt har ett ganska rejält brytningsfel på högerögat samtidigt som jag är närsynt på vänsterögat. Min hjärna har således svåra problem att försöka synka samman dessa fel vilket leder till mitt nuvarande liv i dimman.

I tisdags när lönen kom köpte jag ett sånt där snuskigt dyrt satskort så nu jävlar måste det utnyttjas. Bara att sparka sig själv i baken.
TYdligen valde jag att köpa de i precis rätt tillfälle. Sats hade medlemsveckor och jag slapp betala 800:- i medlemsavgift. Min plånbok är ytters glad kan jag ju meddela eftersom den nu måste punga ut med en jävla extrautgift i form av glasögon . BAJS .
Jag rivstartade min träning med ett löppass på löparbanan - 1 mil exakt med blandade intervaller.
Träningsvärken gör ju att det blir ett tag till nästa pass . . ajdå -

Lönen kom och gick. Nu är det tomt igen och livet som fattig S u g e r -

FAN VAD GLASÖGON ÄR DYRT ! ! sånt borde fan vara subventionerat för alla!

jaja, glädjande är att det är helg veery soon.
Sushi och Idol hos Sanna imorn med flickorna . . . skönt med en lugn helg. . . på lördag blir det middag hos pappsen igen, undra vad han bjuder på för spännande...

Sen börjar de bli dags att köpa julklappar,
De e jätte mysigt om man har pengar och tid. Dec månad är brist i bägge delarna.

Men men livet har ju sin gång. så är det helt enkelt.

Pusssiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback