Klumpeduns Sanna gör det igen -

Ja 12 bitar sushi slank ner och fort gick det -
Har jag nämt att jag är en riktigt drullepelle. En sån där som köper drulleförsäkring till allt för jag är alltid så klantig.
Tappar saker, spiller saker och ja GLÖMMER Saker.
Minnet är bra och det sträcker sig så pass långt att jag ofta kommer ihåg att jag GLÖMT något eller Tappat bort något.
Vad detta något är eller vart de är de vet jag dock aldrig.

Idag blev de en snabbis på systemet på lunchen för en mini flaska vin (JA DEN ÄR DEN MINSTA SORTEN) och JA den ska DELAS!! dvs ett halv glas vin till mig. Believe it or not. Men väl på systemet e man duktig som alltid och lägger fram legetimationen framför kassören så han ska slippa fråga.
Sen betalade jag snällt och GICK DÄRIFRÅN?!!!
Jätte smart?! INTE -

Hade varit katastrof om jag kommit till baren ikväll utan legg?! Jag menar vad är en fredag kväll utan legg?!
Jag som ser så otroligt ung ut ;) (i spegeln iallafall) lever ju praktiskt taget med legget som namnbricka på vinterjackan.
Men nu hade systemet satt sina händer i det (GRRR)
Men påväg ut därifrån kommer en dam springade.
- HAlååååå Hallåååå URSÄKTA URSÄKTA.
Lite lätt förvånat vänder man sig om?
- JA?!
- Är de nån av er som glömde sitt legg?!
- Ehm, ja de vore nog jag :s - lika borta som alltid.
Men nu ligger det på sin plats i plånboken igen bakom kontokortet som hade varit ett mindre problem om jag glömt kvar eftersom den innehåller en ganska försumbar summa på va 10.83 kr.

Lön på TIS?! AJAJAJ

Trevlig Helg -
Det ska iallafall jag ha . x 100000000000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback