ortopeden idag -

Idag var jag äntligen hos ortopeden och hon var väldigt optimistisk.
Menade på att min korsbandsskada verkar läka bra på egen hand och ledbandsskadan är på bättringsvägen så nu är det bara att ta mig till sjukgymnasten och få lite övningar och sen tillbaka igen innan jul,
Förhoppningsvis slipper jag operation och kan börjar hårdträna i januari igen :D
Känns riktigt bra. Polisstudierna kräver ju en heeel del fysik.

Telefonerna ekar rätt tyst på jobbet så nu har jag kommit på att jag kan måla lite mellan samtalen.
Var på granit igår på lunchen och införskaffade lite pennor.

BTW ser min lägenhet helt förjävlig ut.
Har varken haft tid eller ork att göra ett knop i den de senaste dagarna så idag måste jag ta itu med både disk och städning.
USCH -
Ingen bild på stökig lägenhet blir det men här kommer mitt nuvarande projekt ..

Peace ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback