Time for Update -

Antar att jag har en heel del att uppdatera här nu,
Ibland har jag tid att skriva . . . men jag gör det inte ändå - HAHAH .
Jag <--- S t ö r d - men de visste vi redan -

Kort Update - förra fredagen (fan de e redan tors idag) blev de middag och Idol hos pappa. (Johan i en soullåt VAR KAOS! var tvungen att byta kanal för det var så pinsamt)

Lördagen blev tidig morgon. Intro på Willys redan kl 9. Jobbade 2 timmar innan de blev lite shopping och lunch i jakan.
Hittade mucho söt expedit (heter de så fortfarande??) på Carlings. Säkert gift med barn men han var trevlig att både prata och titta på. Kanske carlings (som jag aldrig annars ens går in på) kan bli ny favvorbutik. Men bara den i jakan såklart.
Sen hem och ja . . . vafan gjorde jag egentligen. Ingen aning men tiden gick iallafall. Senare på kvällen blev det PG (riktigt länge sen sist) för lite vin med Tuula som var på finbesök i huvustaden samt hennes nya kärlek Erik.
Vinglade hem lagom glad vi halvett och slocknade.
Söndagen är lite vag även den. Vet inte riktigt vad jag gjorde. Tror att jag hade tänkt att städa men de blev inte så!
Eller JO! nu vet jag vad jag gjorde.
Först tog jag en tur till min privata second hand butik (dvs vårat förråd i huset i stäket) där rotade jag runt lite tills jag nöjd och glad tog med en påse med lite kläder jag hittade. Sen åkte jag till mamma för att låna symaskinen och gjorde om mina fynd jag hittat :) -
Lagade fisksoppa och kröp upp i min soffa som avslutning på den helgen,

Måndag?! Ja alltid lika diffus. Men spinning med laget var en måttligt rolig upplevelse. Efter 10 min hade jag så ont mellan benen så jag var tvungen att stå. efter 20 min hade jag kramp i mina väldigt otränade lår så det var pest eller kolera resterande 25 min. UFF!

Tisdag?! Morgonen startades med en promenad till Jakans simhall, simmade 30 min och sen åkte jag till jobbet. För varje gång inser jag varför jag INTE tycker om simhallar. Äckligt! Gamla fubbar som simmar i sina Hm ja är det baddräkter utan axelband eller en uråldrig modell av badbyxor som jag är alldeles för ung för att ha upplevt när det var mode?!
Sen simmar dom och mest spottar hej vilt omkring sig hela tiden. Halvt blinda verkar dom vara också för inte flyttar dom sig när man simmar PÅ RÄTT SIDA I MOTSATT RIKTIGNING: nejnej, här anpassar man sig inte till någon.
Sen tanterna då?! Undra om jag också kommer bli sådär fåfäng när jag blir gammal?! Dom står och kammar håret INNAN dom går i bassängen?! QUE? . jag kamamr inte ens håret efter jag duschat och badat. Tiden får utgöra hur mina seniorår kommer att påverka min fåfänga. Men jag har lovat mig själv att när jag blir gammal ska jag ALLTID ha lite läppstift på tanden. de e ju typ ett måste?! annars får man inte pensionen insatt på kontot varje månad.

Sen var pendeltåget INSTÄLLT!?! ingen bra morgonen. En representant från SL hade nog kunnat "råka ut för en olycka" om jag sett nån men dom verkade gömma sig rätt bra denna morgon..
Ett besök till sjukgymnasten resulterade i totalt knäckt självinsikt då hon talade om att jag knappt har en jävla muskel i kroppen. Jag som tyckt jag varit hyffsat aktivt under mina 22 år i livet. Men ICKE - nästa vecka startar styrketräningen på allvar (hm jaja, kan ju tro på de ett tag iallafall)

Onsdag?!  Ja. jag köpte en julklapp till min lillebror och lagade pasta med köttfärssås efter jobbet. Det var väl dagens bedrifter.

Torsadag morgon promenad och simmning igen ! (se tisdag ang. mina synpunkter på allmänhetens simhallar)

Imorgon ska musikkollektivet med en hel del medlemmar från gamla gymnasieklassen spela på Tanto! I'll be there med bästate Sanna (inte jag alltså). På lunchen kommer Mr. America hit alias James. Vi ska bli poliser tillsammans men imorgon ska vi bara uppleva lite asien tillsammans och äta Sushi på lunchen.

Juste jag har köpt biljetter till Elton John - The red piano också ! GULD - jag är SÅ glad . David kommer upp hit från Linköping och går med mig. (han ska också bli polis btw) tyvärr i Umeå. Hade gärna haft honom i Solna med mig och Mr America.

Men OKEJ EVIGHETSINLÄGG -
Tack å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback