behöver inte säga så mycke -




Känner att man inte behöver skriva så mycket en dag som denna!

Alla vet vad de är för dag och alla vet vad man gör en sådan dag !

Sånt där med nyårslöften det slutade jag med för länge sen !

Jag älskar att snusa ! varför sluta?
Jag älskar min vikt? varför gå ner?
Jag springer snabbare på löpbandet än de allra allra felsta på gymet! Varför träna mer?
Jag älskar vad jag utbildat mig till? varför göra något annat?
Jag älskar att vara singel? varför skaffa partner?

Jag älskar mina vänner ! Så ja, jag kan väl ge mig själv ett litet nyårslöfte iallafall:
Spendera ÄNNU MER TID MED DOM ! och se till att dom titt som tätt får veta hur mycke dom betyder !




GOTT NYTT FUCKING 2011 !!!
Lite bättre som vanligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback