Dagens I-landsproblem !

DAGENS I-LANDSPROBLEM

1) Jag som hade tänkt ta en långpromenad ryggar nu tillbaka eftersom det är SVINKALLT ute.
Å ja, visst kan jag klä mig varmt! Men det är ju dom där nedrans fötterna!! Nya vinterskor TACK?!!??
snälla snälla snälla snälla pappa kan jag få dom i julklapp (hundögon så det heter duga)

2) Det där jävla Nintendot fungerar ju inte i min TV. Efter mycket bråk och kärlek fick jag den äntligen att lysa rött och tänkte perfekt nu är de igång. MEN!!! ingen bild på min TV !! Min lillebrors kommentar "du kanske kopplat fel" mitt svar "HUR FAN KAN MAN KOPPLA FEL!?? En sladd i antennuttaget ett i väggen? CHECK?" MEn de funkar inte ARGGGGHHHHHH!!! Skit it ! Får lämna tillbaka det.

3) Jag vet inte vilken bikini jag ska ta med mig till Egypten ! Rätt jobbigt val jag vet ! ;) men jag vill ju inte ligga där på stranden och tänka VARFÖR tog jag inte den andra, eller tredje eller fjärde bikinin med mig !





well, ett senare problem!
nu fix och trix sen till kvällen date på stan.


SEE YA -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback