VAKEN -



Så var det juldagen, som jag knappt hunnit uppleva !

Efter ett 13 timmars arbetspass slocknade jag rätt hårt när jag kom hem vid nio imorse!
Sen blev det lite skitsnack över telefon, tyvärr aldrig lika bra som real life - jag hatar det!

Igår blev de en ganska kort julaftonsdag eftersom det var jobb som gällde på kvällen men fick helt fantastiska julklappar som alltid!
Kände att fokus i år låg på mina fötter.
- Tunna ullstrumpor
- Fotbad med tillbehör
- Vinterskor
- Batteridrivna värmesulor
- Nagellack för mina små tår

+ lite träningskläder (behövs alltid)
solkräm och grejer till Egypten (där hade brorsan tänkt till allt)

och avslutningsvis ! EN ANMÄLAN TILL GBGVARVET !
WHAT THE!!!!!! jag som sa till mig efter själv efter årets lopp; ALDRIG IGEN !

Så nu är det tydligen familjefight! Pappa jag och brorsan, må bäste man (kvinna) vinna!
Fan nu måste man ju börja träna igen !!! Min enda fördel är att jag har seedad tid så kommer starta i en bättre startgrupp än vad grabbarna gör !

Men ni ser ju hur jag LIDER !!!!



och för er som undrar så vill jag påpeka att jag ALDRIG UTGETT MIG FÖR ATT VARA VACKER ;)

NU är det ändå juldagen så dags att gå på rödtjutet !
I JUST LOVE IT !
Önskar bara att. . . . . . ja ni, de ni :;)

pussåhej
julpartej? :P

Kommentarer
Postat av: Mags

Haha heja sannsa!

2010-12-27 @ 09:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback