Inte lika ångestdrabbad söndag som vanligt -

Jaha så var det ännu en gång söndag,
Veckorna rusar i ilfart. Känns dock inte riktigt som en vanlig söndag.
Dels kan det ju bero på att jag vaknade halvnio av mig själv utan att ha minsta ont i huvudet eller "illamåendeskänslor". Samtidigt kände jag mig rätt redo att möta en dag i ledighetens tecken även om det idag innebär att jag har en hel del plugg att göra.
Nästa vecka är rätt fullbokad.

Dels kan det också bero på att jag spenderat hela fucking jävla helgen i min ensamhet och eftersom det är söndag idag innebär det att jag imorgon åtminstonde ska till skolan varpå jag får träffa lite människor.
Böjar ju bli socialt handikappad här känner jag.

Igår blev ju en rätt tragisk kväll i ensamhetens tecken. Men jag kunde ju åtminstonde njuta av en fin middag, fyllt lövbiff med fetaost sallad och sen resten av kvällen bestod av grönsaker med dipp, mörk choklad och fruktsallad.
Kollade på melodifestivalen med ett sjukt dåligt startfält, ingen vinnare där inte även om Salem al Fakir är för söt

---> Han skulle jag lätt kunna äta upp. + att båda hans låt och framträdande påminde om Sir Elton John som för er som känner mig är "the one and only"

Nu blir de till att få lite frisk luft efter två timmars läsande om människor i kris.
Behöver samla nya krafter innan jag påbörjar ännu mer läsning samt min inlämningsuppg.
Skulle kännas sjukt skönt att bli klar med skiten idag. Är mycket som det är kommande vecka och min jag vill ju inte riskera att behöva åsidosätta min favoritsysselsättning --------->>

------>>>> Ligga i soffan med täcker över mig, tycka lite synd om mig själv samt kolla på varenda litet skitprogram som min tjocktv har att erbjuda.

Have a nice fucking sunday !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback