Wok, på spåret och pensionärer -

Helg nr 3 avklarad ! ----> Utan en droppe alkohol IGEN !
Känner mig riktigt nöjd med situationen. . . dvs att jag lyckats än sålänge.

Helgerna däremot blir ju inte allt för händelserika. Mycket häng i soffan.
Fast jag ska ju inte klaga. Häng i soffan är ju "my thing" så att säga. . . .

Fredagen blev lunch med Frida, lite häng hos henne innan det wokades middag,
Kröps upp i soffan, Svt1 i Tv-rutan med "på spåret". Även denna gång lärde man sig nåt nytt.
T ex vad världens största brunbjörn heter  ;) kan ju komma till användning nån gång!

Lördagen bjöd på OS, vinterpromenad längs vattnet och inflyttningsfest med tema Pensionärer.
Min "bullmage" kan vara den snyggaste på länge.
" Snälla gode gud i himlen, låt mig aldrig få en sån"
Lyckades av någon märklig anledning sedan ragga skjuts hem från söder och var grymt nöjd!
Skjuts är fan i mig de bästa som finns för lata människor som mig !

nu blir det gym, sen allmän bitterhet över denna komersiella jävla skitdag så mest bara finns till för att räcka ut tungan och säga "na na na nana na" till alla oss ensamma singlar som knappt vågar gå utanför dörren denna röda, rosa, hjärtiga lilla gulldag !
f*uck it !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback