Rånad !?!!?


Imorse var det dags för det årliga "innför sommaren" besöket hos frisören.
Efter cocktails under gardagskvällen och natten var jag inte allt för pigg i morse så gick upp och åkte in till stan. Tänkte att jag köper med mig frukost på vägen.

JO MAN TACKAR! går in på ett café, beställer en kaffe med mjölk och en smoothie att ta med!
Kassörskan: Det blir 60 kr Tack !
60 spänn?! Kan de verkligen vara lagligt?! för en smoothie som förmodligen till storleken var anpassad för size zero tjejer och kaffe som jag fick ta ur en termos!?

Första och sista gången! Tacka vettja hemmagjord frukost. Man får precis det man vill ha till en bråkdel av den summan!

Under mina 4 timmar hos frisören hann jag reflektera oändligt mycket på hur vissa karlar helt och håller kan sakna stake?!
Ska de vara så JÄVLA SVÅRT??

VAD ÄR PROBLEMET???
Känns som beteendet är väldigt likt andra varelser : se nedan !




FyFAN!
Bli en man förfan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback