LYCKA !!!!!!!!


I onsdags var det dags.
På darrande ben promenerade jag upp till skyttebanan för att försöka mig på ett nytt kompetensprov.
I huvudet smurrar tankarna hej vilt. Blandade känslor kommer till uttryck. Dels att jag känner att jag borde ha en god chans att klara det sasmtidigt som man stressar upp sig själv genom att omedvetet tänka tanken,
Tänk om jag inte klarar det. . . tänk om jag inte får gå ut med min klass i blå hallen. . . .

Väl redo och klar med ett vapen i min hand händer nånting, jag bommar totalt första serien. Vet inte själv vad som hände. . . PANIK! "jag kommer aldrig fixa det här"
Dags för nästa serie. . . . andas. . . . andas. . . . fokusera. . . . intala sig själv du vet ju att du kan. . . . .

SMICK SMACK POMMAC ! där satt den, 13-2 på tavlan och jag är GODKÄND ! tårarna rann faktiskt av lycka, det gick inte att hejda dom. . . så dåligt jag mått över detta skytte!

Sen är det ju inte fy skam heller att jag har fantastiska klasskompisar som både innan och efter skyttet, peppar gratulerar stöttar och visar att dom bryr sig ! Ni är fantastiska ! Likaså mina fantastiska vänner utanför skolan! Jag kunde aldrig för mitt liv tro att dom kunde fatta hur stort det här är eftersom dom inte riktigt är insatta i vad som krävs osv. Men tchi fick jag ! Dom känner mig för bra tydligen och har fattat hur stort det här var så igår kväll åt vi middag hemma hos mig och då kommer dom med ett jättefint rödvin och ett otroligt fyndigt kort till :D
LOVE YOU ! <3

på ons kvällen firades de dessutom med rödvin på söder med några tjejer i klassen och sedan blev jag bjuden på en utlovad flaska champagne i Edsberg !
guld och gröna skogar till er alla !!!

Nu är det helg, dags för motion, plugg, och lördagslyx med fina ingela :D

                          









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback