Najs Tisdagkväll -

Efter lite nya fairtrad och eko produkter från Bodyshop drog jag hem till Maggie för att avsluta kvällen. 

Vi började med en löptur längs kungsholmen (bruden är grym) sen avslutade vi med biggest looser och världens godaste tisdagsmiddag!
Maggie hon kan hon!! Så om min dag har varit bra ?! JA kunde inte bli så mycket bättre. 

Det enda negativa är att väskan från mamma fortfarande står orörd på hallgolvet. Men jag menar vad är de i de långa loppet?! Får ta tag i de där typ imorn efter jobbet. För på torsdag har jag ju lovat bort mig till pappsi och på fredag morgon måste den ju vara färdigpackad igen för nya bravader! 

Ojoj, hur ska jag klara denna stress ;) inga slapptimmar i soffan närmsta kvällarna. . . . 
FETT VÄRT :D


 
                          Kvällens middag - MUMS ! 


 

Kommentarer
Postat av: maggie

Åhh fina du!

Det är du som är grym.

tack för att du kom, mersmak!

<3<3<3<3

2011-04-28 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback