Oj, börjar närma sig ledig helg.

  • Ibland är jag så impulsiv att jag inte hinner med att reagera på mina egna ageranden.
    Hade 4 fina bilder i min plånbok som säkert hade varit roligt att visa barnbarnen om 29048932852309 år.
    Men nej inte då. Djävulen trädde fram och tog mig i besittning för ett ögonblick. Bra tänkt Sanna. Jättebra.

  • När man valt det yrke jag gjort så inser man att det är en lyxvara få förunnat att få vara ledig på helgen.
    Så efter en hård helgarbetande påsk ska jag nu slippa jobba valborgshelgen!

    Istället blir det en storslagen All In resa till sälen!
    Avresa: Fre efter jobbet CHECK!
    Åter: Söndag (då kördugligheten trätt in och fört oss hem)

 

  • <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback