Dålig update -

Dåligt uppdaterande??! - CHECK !

Har bott hos min mor sen en vecka tillbaka.
Samlat nya krafter till livsglädje, jobbat i princip 24/7 och jobbmaratonet fortsätter även denna vecka.
Sömn är för tillfället en stor bristvara i mitt liv.
Tur att jag är yrkesskadad sedan reseledartiden och inte behöver mer än 3 timmar per natt för att vara igång.

Jag är tillbaka!
Jag lever och jag är inte nere längre!
Tack till alla er oroliga själar!!!

Nu räknar jag ner till första lediga dagen på över en vecka som infaller om några dagar!
Men allra mest räknar jag ner till min första lediga helg på 6 veckor som blir den 17 september!

För då styr jag stegen mot Västerås och en hel helg med älskade Ducky och Määgs :D
Ja det är det som håller mig igång just nu!

KÄRLEK <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback