Höstkänsla -

Igår spenderade jag åter en hel dag i soffan med filmer och godis och regnet som smattrade mot rutan.
På något konstigt sätt tycker jag om det.
Det ger en känsla av ro i själen.

Satt och kollade på Postkodmiljonären och American Idol och kom på varför jag älskar hösten trots att sommaren gått mot sitt slut.

Hösten är ju den där underbara tiden när man samlas varje fredag för att kolla på Idol, äta godis och dricka rödvin och se hur mörkret sakta lägger sig över stade tidigare och tidigare för varje vecka som går.
Det är nedräkning till "på spåret" säsongen och en massa mysiga middagar och fikande på stan !

Ja jag tycker nog ändå om hösten, å jag tror att detta kommer bli en riktigt bra sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback