LEDIG?!

Vad är det?!
När man jobbar tillräckligt många dagar (OBSERVERA nästan dygnets alla timmar) så tappar man känslan för att vara ledig.
Nu när jag börjar närma mig EN ledig dag på 9 å sen arbete igen blir jag alldeles stressad.
Vad fan ska jag göra då. . . .

Jag borde;
1) Städa
2) Handla
3) Tvätta
4) Sova ut ordentligt
5) Träna
6) Betala räkningar
7) Läsa mer om hur man sparar pengar.

MEN vad jag gör är att jag;

1) Börjar dagen med ett frisörbesök och säkerligen en stor frukost på stan innan!
2) Fortsätter med att gå på stan och shoppa lite saker jag "absolut behöver".
3) Avslutar kvällen med middag på stan med vänner!


JAJA, några dagar kvar tills denna dag infaller sig trots allt.

NU---------> JOBB!

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback