Varför lurar kroppen mig!?!

Vaknade imorse!
Kände mig utvilad, stark, back on track.
Okej jag kanske hade några få hostanfall och en del grönaktigt snor ur näsan som ville ut. . . .men ändå!
Jag kände att idag skulle bli en bra dag, roligare än att ligga på soffan!

Tänkte att jag städar lägenheten,
1 timme senare förbannade jag mig själv!

Jag orkar ju inte ett skit, nu kallsvettas jag igen, hostar i attacker som riskerar att spräcka revbenen på mig och jag vill bara dö. . . .
Jag känner mig faktiskt helt seriöst LURAD!

jag vill inte vara sjuk! jag vill leva.
jag vill dansa till håkan hellströms "kom igen Lena", jag vill försvinna in i rödvinsdimman, jag vill träffa mina vänner som ger mig ork och kraft och livsglädje!

jag vill känna sanden kittla mellan mina tår, känna doften av blött gräs efter en regning sensommarnatt,
jag vill jag vill jag vill !




- Moget gäng vuxna människor . . . . . . . . eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback