Aj aj aj,


Jag har så ont i min kropp ,
Tisdagens självskyddpass i 4 timmar kändes som piece of cake men igår och idag är det inte roligt att leva kan jag erkänna. . . .kan inte sätta upp håret i tofs --> gör för ont i armarna. kan inte sätta på mig skorna ståendes--->gör för ont i rumpan!
Ja ni förstår!

Igår var de födelsedagsmiddag hos pappa, varpå lillebrors tjej kommer på besök.
Pappa: Eh har varit och tränat precis eller?
Tjej: Nää, jag har mest sovit idag, kom ju hem från Gran Canaria i går
Pappa: JAHAAAA, jag tyckte de var nåt annorlunda men trodde bara du var väldigt röd och eftersvettades av träningen . .

HAHAHAH hur tänkte du med den kommentaren pappa?


Nu jobb .
sen soffa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback