Sista lediga dagen


Jaha så var man inne på sista lediga dagen på många dagar igen!
Tänkte bege mig ut på lite spontanshopping och sen blire träning idag!

Fyfan vad tungt det är efter 2 veckors sjukdom och uppehåll.
Känns alltid som är tillbaka på ruta ett och motivationen är NOLL.
Jag menar det har ju gått bra utan träning i två veckor varför inte resten av livet.

Men sen tänker man lite rationellt och inser att man vill vara frisk och stark när man är 50 också eftersom livet inte bara sträcker sig fram till 30 och så tvingar man sig själv till att lyfta lite skrot och hoppas att det ger någonting mer än mara stimulands för det psykologiska tänket "av att jag göra något"

MEN FÖRST!
KAFFE!!!
Jag har kommit på varför jag haft så djävulskt ont i huve ett par dagar!
Har inte druckit något kaffe!
Men nu har jag laddat med 3 koppar och en superstor frukost !

Så dagens ärenden HERE I COME !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback