bitterf*tta



Idag är jag nog en riktig bitterfitta!
Känner att varenda tanke jag känner är O N D !

Sanna tänker på gymet:

1) Vad f*n är grejen med att betala pengar för ett gymkort och PROMENERA i en timme på ett löpband !??!!
    De finns något som kallas frisk luft, naturligt motstånd i form av uppochnedförsbackar! Okej OM du väger
    150 kg !! Då skulle jag applådera din timme på bandet men;
    "hej jag är 20 år, smal och frisk och jag promenerar i 5 km/h på ett löpband så att man nästan kan ana två  
     svettdroppar i pannan"!??????!!!!

2) OH ---- MY ---- GOD !! när jag blir 40+ tänker jag ALDRIG cirkulera gymet i en magtröja som tajt trycker åt 
     och visar upp mina fasta SILIKONtuttar, bleka mitt hår så det näsintill faller av samt sola solarium varje dag
     för att se sådär riktigt FEJKBRUN ut !!!!

3) Vem fan är så jävla dum så man ställer sig framför spegeln, bättrar på sminket, sprayar och fluffar till håret 
    och sätter upp de i en snygg frisyr INNAN ett gruppträningspass!??!! Har du inte förstått att tanken med ett
    träningspass är att lyckas bli så svettig och äcklig som det bara går, sådär så ingen knappt vill se åt dig och
    framförallt inte TA i dig!


Sanna tänker i affären:

1) Hur tänkte ni nu!?? jo vi annonserar att vi säljer bananer för 9.90 kr kg och sen ställer vi ut X antal TOMMA   
    kartonger och säger "oj, bananerna har visst tagit slut"!!!

2) Att du har slutat i kassan och ingen av dina kollegor inte har bytt av dig är INTE MITT PROBLEM !!! Vad fan är
    dealen med att kunden ska få lida för att dina kollegor inte kan hålla sina rasttider!?! GIVE ME A BREAK! 


UFF ! de e tur att jag är innanför mina egna dörrar nu och slipper fortsätta denna onda cirkel.
Vet inte vad det är med mig idag, måste vara några jävla hormoner som spökar !!!
Ge mig nåt att slå och sparka på så kanske de släpper !!!

Over and OUT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback